الأربعاء، 29 أكتوبر 2008

حاولع فيك لو مسكتيش

في العيد نزلت الشارع علشان اجيب متطلبات البيت من المنطقة إلي بسكن فيها ، المهم وانا ماشية ولد في سن ال16 ، 17 سنة عاكسني بكلمات خادشة فزعقت فيه وقلت له ، ماتحترم نفسك انت مش محترم ...والمفاجأة ...

والمفاجأة
...فوجئت بالولد في ايده زجاجة جاز أو بنزين وولاعة وقال لي حاولع فيكي ؟؟؟؟في منتهى قلة الأدب والإنحطاط الأخلاقي إلي بنشوفها في الشارع المصري ..

ولما زعقت فيه وقلت له حاعمل لك محضر ضحك ها ها ها وفضل يتنطط زي الأراجوز ؟؟ انت تعمل لي محضر يابت ها ها ها ، للأسف انا مالقيتش دورية شرطة واحدة في الشارع تردعه هو وأمثاله .

وللأسف
...المعادي والمعادي الجديدة تحيط بها مناطق عشوائية زي مناطق من فايدة كامل وعزب العرب ومناطق من البساتين وترب اليهود ونسبة كبيرة من سكان هذه المناطق من البلطجية والصيعومدمنوا المخدرات ومعتادي الإجرام ..حسبنا الله ونعم الوكيل عندي حالة ذهول لأنه ممكن كان ولع فيا وجري علشان بعترض على المعاكسة .

وللحديث بقية ....

ليست هناك تعليقات: